im your angel

im your angel

Tuesday, June 23, 2009

human being....

mr.B kol aku semalam. diawal perbualan aku ngan dia ok jer...tp last2 tu ada some part yang buat aku rasa betul2 kecewa. rupanya selama ni cara dia menilai aku jauh menyimpang....hushh!!! rasa lain mcm btl. no wonder my mom always told me lain orang lain cara penilaiannya tentang orang lain...aku x dpt salah kan mr.B 100% maybe cara aku yang buat dia nilai aku mcm tu...salah aku kot???erm...alu x minta dia putuskan hubungan dia ngan suma kwn2 dia tau...tp bole dia ckp dia nak buat mcm tu sebab nak amik ati aku supaya aku x rasa kecik ati. just sebab nak amik ati aku dia sanggup buat mcm tu????x patut betul!!!!bagi aku kawan tu tetap kawan...sampai bila pun kawan. ish...ish....betul la cakap orang2 tua, lain orang lain cara dia menilai orang lain...aku buat mcm ni mr. B nilai aku mcm ni...dia buat mcm tu lain juga aku fkr....masing2 punya penilaiannya sendiri...migraiin terus aku dibuatnya semalam. satu mlm x dpt tidur oooo.....adushhh!!!!! parah betul!!!! GOD please help me to solve this small matter...em...nak sambung la buat keja...kalau layan merapu dalam blogspot ni sampai x'mas tahun depan pun x abis...

p/s: baby da pandai da sifir 4....bangga sangat2...td sebelum p keja dia bagi aku dengar dia baca sifir...x sangka dia bole hafal sifir 4 sedangkan dia baru jer umur 5 tahun...amazing betul baby mama ni...kagum betul ngan baby...harap2 baby akan lebih bijak disekolah nanti...amin....

0 comments: