im your angel

im your angel

Tuesday, June 30, 2009

" boring tahap dewa "

ari ni keja lagi dari jam 2ptg sampai esk pagi...alala...ciannya aku ni ba..da la tu migrain lagi pula husshh!!!mcm2 masalah ba aku ni.ntah la penat btl kali aku sampai jadi mcm ni suda. mr.B pun td tghari blk2 sms tanya aku punya keadaan ni...hehehe...biasa la cinta kan....ptg ni aku rasa bnyk la keja aku ni sebab semlm aku keja bnyk tu mmg byk tp dpt lagi aku tahan tp ari ni ntah la harap2 la aku dpt abiskan keja aku...chayo!!!chayo!!! ooo...baru aku ingat semlm aku dpt pen sempena ari kempen derma darah anjuran Faber Mediserve. kak carol ckp FMSLD dapat pecahkan target...dianggar hanya 75 org yg akan dtg menderma darah tp x sangka lebih dari 100 org yg dtg menderma...syukur la, but suma charlie's angel FMSLD ( aku,ras,agnes,nik n suzi ) teda 1 org pun yang menderma..hahaha...

ren pula ada bg aku tgk pictures dia masa kursus ari tu d pahang...bestnya ren di sana..bila la aku dpt keja d gov ni. sabar2 mesti nanti rezeki aku ada. ish..ish...pening btl kepala aku suda ba...nda tahan suda ni...nti la mlm aku sambung ceta2 aku ni lagi...mau rehat2 jap...chow...

0 comments: