im your angel

im your angel

Saturday, June 27, 2009

balik kampung

aku da start keja da ari ni...keja dari jam 2 ptg ni sampai esok pagi. teruk betul aku rasa keja mcm ni tp apa leh buat cari mkn hehehe. aku mengantuk sangat2 sebab semlm tdr jam 2 pagi pas tu pagi td bgn awal lagi sebab mau blk kmpg. ni gara2 tengok konsert MJ la ni aku tdr lewat.mesti mr.B bising ni kalau dia tau aku buat gitu..masa d kmpg aku nmpk 3 buah keta ada sticker "sioloon" senyum sendiri2 aku tgk keta2 tu...ingat pula aku ngan mr.B yang pantang nmpk sticker tu, apa sebab mr.B pantang tgk sticker tu aku x mau la bgtau biar la rahsia ( ada niat jaat ni )..hehehe...tujuan kami blk kmpg ari ni sebab mau melawat kubur arwah aunti siti sebab lama suda x pergi melawat kmpg aku yang tercinta...rupanya kubur arwah under renovation...tp aku sempat gak amik pic masa tu...x rasa setengah tahun da aunti tiada. rindu sangat2 ngan arwah aunti....




















0 comments: