im your angel

im your angel

Tuesday, June 23, 2009

drama!!!!drama!!!drama!!!

tgh layan drama bersiri taiwan " fated to love you "...lama da aku tgk drama ni tp saja2 jak tgk lagi...best betul layan drama2 ni...mr.B bising da tadi ckp aku nda klu x layan drama cina mesti drama korea...dia rasa mcm dia diabaikan...hehehehe...jeles nda tentu pasal jak dia ni kadang2...ok da kami aku rasa...ntah la pula esk @ lusa hehehe...dia bgtau dia pun da buat blogspot dia best juga aku tgk td " mylifehyndra.blogspot.com "...terharu pun ada dia ada ceta pasal aku dalam blogspot dia...thanks b...skrg ni pun masi layan drama lagi tp sambil layan blogspot...suka tgk pelakon cina ni kening dia mcm mr.B macam kening shin chan...hahahaha...rasa mau tidur pun ada ni suda tp pas ni mau misscall laling dulu la minta dia kol balik aku...harap masa tidur nanti aku mimpi mr.B ngan kening shin chan nya....hahahaha

0 comments: