im your angel

im your angel

Sunday, October 11, 2009

resort nenek haji....

ni la tempat yang bakal menjadi resort nenek haji...masi under construction lagi...best tau tempat ni...bila da siap sumanya nanti konfom tempat ni akan famous mcm tempat peranginan yang lain yang ada d lahad datu ni...suma ni hasil tungkus lumus uncle angah...anak kedua nenek haji..nama tempat ni TUNGKU BEACH RESORT....aku sekarang pun tengah busy gak buat souvenir untuk d jual bagi sapa2 yang datang d resort ni....ni gara-gara nenek haji la ni dia rupanya perasan aku ni suka buat keja-keja mcm ni...x per la janji ada income sampingan nanti kan???hehehehehehe



ni view dari tempat kami parking keta....

ni kami panggil umah p.ramlee...pondok atas pokok...best betul....

tengok tu ada couple tengah dating ni tau...cinta punya pasal kami datang tengok pun dorang da x peduli da....


ni la bakal2 tempat tinggal bagi orang2 ynag datang nak holiday - holiday nanti...ada banyak lagi yg belum siap...ni baru d fasa pertama ni...aku x sempat p tempat d mn fasa kedua da nak buat...babah aku cakap cantik d fasa kedua tu....
tempat tinggal sementara empunya resort...hehehehe.....siap ada kulit belangkas yang suda dikeringkan lagi...

me n baby

pondok tempat BBQ....belum siap sepenuhnya...


baby n mummy


buah ati kami...c avanza...wakakakaka

me, baby n mummy

me n baby again

me. myself n i...

pelan d mn kami berada sekarang...terbalik pula pelan aku ni...wakakakaka....

0 comments: