im your angel

im your angel

Monday, October 5, 2009

HAPPY BIRTHDAY Mr.B


"HAPPY BIRTHDAY TO YOU....HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY TO YOU B...HAPPY BIRTHDAY TO YOU...."

sempena birthday zulkifli wahap a.k.a mr.B aku....aku ingin mengucapkan selamat panjang umur, dimurahkan rezeki yang melimpah ruah, di beri kesihatan yang baik sepanjang tahun dan moga - moga hubungan kita ni berkekalan...amin....

ceh ucapan kalah - kalah yang dipertuan agung jak aku ni...ari ni birthday mr.B tapi seperti yang aku janjikan nak celebrate birthday ngan dia tak pun tertunaikan...maaf banyak2 mr.B...disebabkan masalah keja n susah nak apply cuti aku x dpt celebrate b'day dia kali ni lagi...da masuk 4 tahun kenal but teda sekali pun kami celebrate b'day sama2...apa nak buat aku d lahad datu n dia d kk...jauh tu mak oi....6-8 jam klu ikut bas ekspress then klu ikut flight pula mahalnya bukan alang- alang...biasa la nak jimat untuk kegunaan masa depan duit tu...hehehehe....aku hepi ari ni tp klu mau tau semalam punya la sedih....melimpah - limpah airmata ku ini...wakakaka....ayat kalah - kalah mak enon....ada hal semalam buat aku terasa ati sangat2...sensitif kot???gara - gara hal tu juga la aku menangis sampaikan sesak nafas aku...nasib ubat ada geng....apapun ari ni aku akan cuba sedaya upaya aku untuk tidak kenang - kenang hal semalam....

buat Mr. B -> MAY ALLAH BLESS U & ME....MAY ALL U'RE DREAMS COME TRUE....TUA DA B TAHUN NI...WAKAKAKAKA....JAN NOTTY - NOTTY K...INGAT LA ORANG TERSAYANG SEKELILING B NI...


0 comments: