im your angel

im your angel

Monday, October 19, 2009

audit 5s

baru jak tadi semua pengaudit2 5s datang tengok ofis kamiorang...nasib baik suma da settle oleh ajk 5s kami x lain x bukan miss nik jesinta telang...harap2 suma berjalan lancar sebab biar mcm mn pun baiknya kami orang buat untuk hospital ni tetap juga d pandang rendah ba kunun kami ni...aku tengok suma nya dengan bangga masuk d ofis ni mcm orang VIP jak lagak dorang...bikin menyampah gak tengok...ntah pandai menilai ka juga nda ni...mcm nda boleh harap jak cara mereka menilai ofis kami ni...eksen jak lebih maybe...hehehe...jahatnya ati aku ni kan???tapi kalau baik pun tetap juga kena macam kemarin petang siap kena teriak oleh MA tu lagi...kurang asam betul la MA tu...gara2 nak gantung frame d A&E dia boleh teriak2 mcm tu sesuka atinya jak apa dia ingat aku ni pekak apa dia teriak2 mcm tu, kunun etika kerja mesti mesra tapi teda la kemesraan tu...anggap staff kami ni mcm orang gaji jak ada la...apa lagi temperature mama baby ni naik terus aku jawab balik...siap bagi nama penuh technician kami dengan nada suara melawan ni...hehehehe....cuba la fikir x kan la nak gantung frame tu urgent gak...setahu aku dalam skop keja kami ni mn yg betul2 kritikal jak d utamakan dulu...setakat gantung frame tu belum masuk tahap kritikal lagi kan???ish...ish...mengumpat pasal dorang ni lupa lak aku nak upload pic kami masa dinner ari sabtu lepas...nanti la aku upload lagipun aku tunggu pic dari mama calvin ni...hehehehe....aku tau mesti agnes da upload da kali tu...hehehehe....just wait n see la nanti mcm mn perangai kami masa dinner tu...cadang2 nak sambung main farmville dulu...chow....

0 comments: