im your angel

im your angel

Tuesday, September 15, 2009

what a damn day!!!!!!!!!

benci btl ari ni!!!nda kan suma d dunia ni suma perkara akan last minit jak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!benciiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!napa ada jak benda yang buat aku marah dan sedih wujud!!!!!!!!!!!aku hepi nda pernah lama!!!!!!!!!!sampaikan aku ternangis da depan technician kami yang oncall ari ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!bikin malu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!da kali ni aku tekad da nda kan ada sapa lagi orang yang boleh buat aku gni!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku mesti lawan perasaan aku dan aku mesti berubah!!!!berubah untuk tidak d wat gni lagi!!!!!!!!!!!!!!!buat " ORANG TU " sedar la diri tu...aku ada otak la untuk fikir mana yang last minit mana yang tidak!!!!!!!!!!bukan aku x sekolah ko buat mcm ni!!!!otak aku masih berfungsi la oiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bukan aku x dapat fikir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: