im your angel

im your angel

Wednesday, September 16, 2009

RAYA DA DEKAT NI.....


esok aku da start cuti untuk raya...hehehehe....nda sabar ba pula. esk gak adik aku connie balik da, nda sabar mau jumpa dia.lama da dia nda balik LD.adik aku boy n kazen aku lala balik 19hb...mesti meriah raya tahun ni d LD....tahun lepas raya d kampung babah tp nda la best sangat sebab kami adik beradik tiada kawan d kampung babah melainkan kazen2 jak...tahun ni aku da amik alih tugas masak memasak ni...mummy cakap dia da nda larat da nak buat suma tu...da namanya nenek da tua la tu...hehehehe...tahun ni cadang nak masak simple2 jer sebab aku ni bukan tau masak sangat...untuk mummy calvin kalau nda dapat datang pun raya tahun ni d umh dont worry mama baby akan tinggalkan kek2 yang mama baby buat...sedi pula baca blogspot mummy calvin...apa leh wat da namanya ibu mesti anak utamakan dulu betul x???kira esok nak bawa adik shopping raya dulu...ceh...macam jak byk duit mau shopping...hahahaha....sepanjang cuti raya ni itu bererti aku nda dapat la update blogspot ni...biasa la broadband tu kalau d umh meragam jak...jap dapat jap tidak...uish...banyak pula kata - kata aku ni mcm da nda mau update blogspot lagi da...wakakakaka....sebelum mengakhiri ucapan ni aku nak bagitau mummy calvin yang DR MOHSIEN ada kol lagi tadi pagi...kali ni suzi pula yang kena....ketawa berabis kami lagi td pagi...kelat betul DR tu sebut carpenter...just imagine jer mcm mn egyptian speaking in english...hehehehe....k la mau sambung keja lagi ni...SELAMAT HARI RAYA SEMUA...MAAF ZAHIR DAN BATIN.....

0 comments: