im your angel

im your angel

Friday, September 11, 2009

LD gempar!!!!








tadi pagi aku ngan famili jalan p shopping untuk raya...time balik dari bandar jalan jammed sangat2...heran juga sebab jarang mcm ni...rupanya ada kebakaran dekat dengan airport...abis quarters untuk staff airport terbakar...punya la takut time tu nampak kebakaran tu...api merebak cepat...ni pic aku sempat ambil pakai camera hp aku...kesiannya dengan orang yang punya rumah tu...da la dekat nak raya da ni...tinggal sehelai sepinggan jak dorang suma...aku keja petang ari ni. rahimah cerita ngan aku yang salah seorang staff kami punya umah pun terbakar...nama staff kami tu Lovinie. dia tinggal dikawasan kampung yang kebakaran tu...kesian ngan dia sangat2...tiada apa yang tinggal melainkan baju yang dia pakai masa p keja tadi..tapi, berat mata kita melihat berat lagi bahu mereka yang dilanda musibah ni memikulnya...syukur pada Allah kerana memberi kami sekeluarga kesempatan untuk menyambut perayaan tahun ini...walaupun beberapa ari yang lepas umh kami dimasuki pencuri...kepada mangsa2 kebakaran aku harap mereka tabah menghadapi dugaan dari-Nya...setiap kesusahan kita alami mesti di balas dengan kesenangan yang berlipat ganda dari-Nya...amin....


0 comments: