im your angel

im your angel

Wednesday, August 12, 2009

mummy's birthday











semlm birthday mummy...siang tu aku ngan babah p beli present untuk dia...special present babah untuk mummy tahun ni...kalau tengok muka my mum mesti orang x sangka dia da 48 tahun tau...nampak muda lagi..hehehe...aku pula buat kek special buat mummy...blackberry cheese cake...hehehe...tangkai "happy birhday" dan papan untuk letak kek ni aku pakai yang 2nd hand punya....masa tu dipakai untuk birthday cake babah aku, papan kek tu aku lapis baru jer....pakai aliminium...x per la janji nmpk cantik...sedap juga kek buatan aku biarpun simple jak...krim tu aku pakai whipped cream jak tau...hehehehe...bagi corak2 sikit...reben pun reben yg ada mmg untuk aku wat kek kalau ada orang upah aku wat kek....nmpk lawa gak ala2 kek dari kedai g2 ( makin expert buat kek nmpknya aku...hehehe )....nti la aku upload resepi kek ni yer....tengok pic dulu la...nmpk sedapkan????buat kawan2 ofis sori x dapat tapaukan kek tu...abis geng kek tue dibelasah oleh dorang baby aku...hehehehe....buat mummy tercinta semoga panjang umur dan murah rezeki mummy....

0 comments: