im your angel

im your angel

Wednesday, August 12, 2009

BABY WITH HER NEW PC




baby dapat PC baru semalam....hepi sangat2 mama tengok baby main games dengan PC baru dia...lama da baby ckp mau minta beli PC dengan aku tapi aku wat nda tau jak...bukan apa tengah kumpul duit time tu lagipun aku cadang fisrt mau beli laptop tp ada da laptop d umh....da cukup duit aku pas tu kena pula ada promosi murah so aku belikan la baby aku PC baru tu....harap2 baby nanti expert pakai PC ni macam dady dia...minat sangat ngan PC n laptop...kadang2 nenek yun baby pun marah sebab bila nenek yun nak buat keja guna laptop time tu juga la baby nak juga guna laptop tu....em...ni kena pakai masa da ni kalau mau main games kena pakai jadual sebab nanti baby x ingat mau buat keja sekolah dia...hehehe....pas ni aku kena buat jadual belajar baby ni...hehehehe...luv u baby.....

0 comments: