im your angel

im your angel

Friday, July 31, 2009

MJ magazine vs Cotton Candy

VS

majalah ni kira masi baru lagi babah aku belikan buat aku.maybe dia tau aku minat sangat ngan MJ ni...nasib la nda fanatik sampai mau bunuh diri mcm peminat dia yg masuk dalam news pasal bunuh diri gara2 sedih yg teramat..husshhh...fanatik betul pula...ntah napa pula babah aku mcm sporting pun ada skrg ni..hehehehe...nda bersyukur ba dapat babah mcm ni....thanks a lot babah...magazine ni aku simpan baik2 sebab nda da lagi jual d daerah LD ni...biasa la bukan besar betul daerah ni...semlm pula aku p minum pas balik keja jam 9 mlm tu...aku nmpk pula cotton candy ni. lamanya da x mkn cotton candy...seingat aku last aku mkn cotton candy masa aku sekolah rendah...uiskss..lama btl da kan??then aku cotton candy yg aku jumpa ni masi lagi dengan bungkusan yg dulu kala...wakakakaka....tp sedap tau...gara2 nda sabar punya pasal kan, aku mkn time tu juga...hehehehe....perangai mengalahkan budak2 pula aku ni...buang tabiat betul!!!baby pun heran tengok gaya aku semlm...geleng2 kepala dia mcm org tua jer...trip la tu...hehehehe

0 comments: