im your angel

im your angel

Friday, July 3, 2009

aku keja suda

huhuhu...pagi..pagi...ari ni aku start da keja.keja pagi lagi 2.semlm best sangat2 sebab baby tidur ngan aku.iya la selalunya kan baby tidur sendiri sebab nek yun dia mau baby belajar tidur sendiri alasan nek yun dia sebab x lama lagi baby akan masuk tahun 1....hehehehehe...bagi budak umur mcm baby ni memang cepat jak mau percaya...aku rasa bangun jer dia ni pagi konfom tanya mana aku ni...iya la aku x bagi bangun dia pun bagitau aku nak p keja...x rasa besar da baby..bijak lagi tu...aku ingat lagi masa dia hafal sifir ngan nek yun dia, x mau berhenti selagi dia x dapat betul semua. aku yang risau tengok dia macam tu. kan dia kecil lagi baru jak 5 tahun tp da tungkus lumus macam tu....tp aku bangga juga ada baby yang pintar mcm dia ni...heheheheh...awal pagi lagi mr.B kol...baru jak aku kira2 mau b1st. aku heran dia pun heran juga ngan aku napa aku heran..uiiks...ayat apa ba aku pakai ni..hahaha..lantak la janji aku faham. erm...aku rasa kau mau layan tengok drama korea dulu. dua ari da aku x tengok korea...hehehe...chow...

0 comments: