im your angel

im your angel

Thursday, July 2, 2009

aku cuti

aku x keja ari ni n esok...hehehe...best sangat2 sekurang2nya aku dapat tebus penat lelah aku selama 3 ari bulan lepas. thats mean aku dapat urus baby p sekolah esok pagi. cian baby sebab mama selalu keja malam so nenek yun yang sediakan dia p sekolah. mummy aku cakap kalau da aku keja syif malam konfom pagi2 dia kelam kabut sebab dia pun nak siap2 gak p keja mana nak mandikan baby n siapkan baby lagi...apa leh buat pembantu rumah aku bukan yang tinggal d umah kami. baby cakap dia rasa hepi sebab esok mama yang urus baby p sekolah...baby selalu komplain cakap nenek yun x pandai ikat rambut dia hehehehe....pandai juga baby mama ni komplain...kadang2 mummy aku panas gak ngan dia ni cerewet mummy aku cakap...aku dari td nak update blog ni tp baru sekarang dapat update...biasa la pakai broadband ni...kejap ada kejap teda...petang tadi mr.B bagi aku tengok pic kucing kawan dia c mawi...sebiji macam kucing aku c toitoi tp malas pula aku nak upload pic kucing tu lagipun comel mcm mn pun bukannya kucing aku gak...hehehehe....rindu sangat ngan mr.B...baby pun balik2 tanya aku suruh pakai 3g kunun2 dia mau ber"3g" ngan dady dia...rindu juga kali baby ngan dady dia...ok la nanti aku keja aku update la apa2 yang patut time aku da keja nanti...ni mau menikmati cuti aku selam 2 ari ni...hehehehehe...chow...

0 comments: